دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ قهرمانان آسیا| تساوی النصر و پرسپولیس در پایان نیمه اول

لیگ قهرمانان آسیا| تساوی النصر و پرسپولیس در پایان نیمه اول
نیمه اول بازی پرسپولیس و النصر بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.
کد خبر : 881610

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های النصر عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه دانشگاه ملک سعود (الاول پارک) به مصاف هم رفتند و در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: مانینگ (چین)

اخطار: شهاب زاهدی، امید عالیشاه و سروش رفیعی (پرسپولیس)

اخراج: علی لاجامی (النصر)

گل: ------

ترکیب النصر: نواف العقیدی، علی لاجامی، آیریمک لاپورت، سلطان الغنام، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، سامی الناجی (۲۱- محمد الفتیل)، عبدالرحمن غریب، آیمن احمد، کریستیانو رونالدو و سادیو مانه

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی و شهاب زاهدی.

النصر بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه دوم می‌توانست صاحب ضربه پنالتی شود اما کریستیانو رونالدو به داور چینی گفت پنالت رخ نداده و داور پس از بازبینی صحنه از طریق VAR نظر خود را برگرداند. در ادامه پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و موقعیت‌های مختلفی داشت، به‌خصوص پس از اخراج مدافع النصر، این موقعیت‌ها بیشتر شد اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نیمه اول بدون گل مساوی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته